2007. július 30., hétfő

Pórés csirkeragu

Hozzávalók 2 személyre:


  • 1 nagy csirkemell
  • 1 póréhagyma
  • 1 kaliforniai paprika
  • 1 kis doboz gomba (~15 dkg)
  • 1 dl tejszín
  • 1 ek liszt
  • só, bors

A csirkemellet felkockázzuk, sózzuk, borsozzuk és kevés olívaolajon pirosra sütjük, majd kiszedjük egy tányérra. A megmaradt olajban megpirítjuk a karikára vágott póréhagymát és a kockára vágott paprikát. Sózzuk, borsozzuk és felöntjük egy kevés vízzel. Amikor megpuhult, hozzáadjuk a gombakonzervet (ha friss a gomba, akkor a paprikával együtt kezdjük pirítani). Ha nincs elég szaftja az ételnek, öntünk hozzá a gomba levéből egy keveset. Ekkor hozzáadjuk a megpirult csirkekockákat és megszórjuk az egészet 1 ek liszttel. Felöntjük a tejszínnel, majd jól összeforraljuk. Rizzsel vagy tésztával tálaljuk.


A nyuszók eszméletlen sebességgel növekednek, már két hetesek! Ami azt is jelenti, hogy már csak 4 hetem van velük. Nem tudom, hogy hogyan leszek képes megválni tőlük...

Bármily meglepő, az alábbi képen egy élő nyúl látható, csak jól teleszopta magát tejjel és rögtön mély álomba zuhant. Napi cukiság kipipálva ;)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a nyúl!!!
Kicsit több képet lécci!

Pocaknyúl írta...

Majd válogatok megint, de hihetetlen, h mennyit mocorognak, képtelenség lekapni őket, egész nap nyargalnak a lakásban...videó viszont van jópár, majd vmit ügyködök ;)

Unknown írta...

Szia!

Múltkor beszéltünk msn-en, megadtad az oldalad címét, én meg vettem a bátorságot, és kipróbáltam a csirkeragudat.:) Kicsit változtattam a recepten - a szükség nagy úr - plusz nem rizzsel, hanem tésztával csináltam, de szerintem nagyon jó lett!:) Köszi az ötletet.;)

És a kifeküdt nyúlkoma tényleg ennivaló. A helyedben megtartanám őket.:))