2007. július 14., szombat

Nyúlsztori

Itt az ideje, hogy írjak a nyuszómról is, hiszen az volt az eredeti terv, hogy róla is fog szólni ez a blog. Már 9 hónapos nagy nőci és babákat vár. Amikor elhoztuk, így nézett ki:



Aztán jól megnőtt :)



Gondolom nem meglepő, hogy kerestem neki egy pasit, hogy újra ilyen kis szőrcsomókat gyömöszkélhessek. Persze nem maradhatnak, sok lenne a jóból, de kettőnek már jó helye van, remélem a többinek is sikerül gazdit lelni. Megmutatom a pasinyuszit is, szerintem elég sármos:



Pár napja nekilátott a fészeknek, 7 órán át építgette kis szünetekkel, aztán kinyúlt:



Még tépkedni fogja a szőrét, hogy jó meleg legyen a nyúlcipőknek a fészekben, bár emiatt nem kellene aggódnia, jövhétre 40fokokat mondanak.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teljesen kész vagyok.
Tündéri.Kifejezetten bölcs kis pofácskája van.
Arra azért készülj fel, hogy nagyon nehéz lesz a kicsiket továbbadni...

Pocaknyúl írta...

Emiatt aggódom is kicsit. Amikor belevágtam ebbe az egészbe, különféle fórumokon sokan kerestek kisnyulakat és úgy tűnt, hogy nincs is egyszerűbb, mint gazdit találni. De aztán amikor már vemhes volt Áfi, sokan mondták, h problémáik voltak ezzel. Szerintem max. 4 bébi születik, úh 2-nek kell még találni vkit. Remélem menni fog. Meg ugye az se mindegy, hogy hova kerülnek...
Nade azért nagyon örülök, h bejön az én kis bölcs nyuszikám, aki éjjel be akarta építeni a wc-jét és a kajatálkáját (kajával tele) is a fészekbe :))

Pocaknyúl írta...

Megszülettek!! :)))
Két kisnyúl lett, úh gazdijuk is lesz.

Névtelen írta...

Naná, hogy nyuszika bejön .
Ki az az elvetemült, akinek nem tetszene??!!