2007. július 3., kedd

Ananászos-currys csirkeragu

Nagyon szeretek mindenféle csirkés ragut kotyvasztani, mert szinte bármit adhatunk a csirkéhez, biztosan jó lesz a végeredmény. Az ananász és a csirkemell régi páros, emlékszem, amikor még 10 évesen fintorogtam rá az étteremben, amíg belém nem erőltetett egy mosolygós rokon a tányérjáról pár falatot, hogy ezt muszáj megkóstolnom. Na ekkor jöttem rá, hogy nahát. Egy kísérletezős napon találtam ki ezt a receptet és azóta is gyakran főzöm ezt ebédre, mert nagyon gyors, egyszerű és isteni finom.


Recept 2 személyre:


  • 1 csirkemell
  • 1/2 doboz ananász
  • curry
  • kurkuma
  • őrölt chili
  • só, bors
  • tejszín
  • 1 tk liszt
  • rizs
Az ananászt kis kockákra vágjuk (én apróbbra vágom, mint a csirkemellet), egy tálba tesszük és löttyintünk rá egy kis levet a konzervből, ez lesz a ragu szaftja. A csirkemellet felkockázzuk, sózzuk, borsozzuk, kevés chilit teszünk rá (2 kk), a színe miatt kevés kurkumát és jó sok curryt. Felforrósított olívaolajban megpirítjuk a csirkemellet, majd rádobjuk az ananászkockákat és pár percig forraljuk. Felöntjük tejszínnel, megszórjuk liszttel és jól kiforraljuk. Rizzsel tálaljuk.

2 megjegyzés:

nyúl írta...

ezt ma ettem meg, 10/10 pontos kaja volt. mondjuk mindegyik az..:D

Pocaknyúl írta...

Hm, érdemes főzni a nyulaknak :D