2007. augusztus 4., szombat

Hét

Köszönöm Marmalade-nak az invitálást a mókába, most énis megvallok 7 dolgot, amit nem tudtok rólam vagy tán senkise tud ;)

1. Éjszakai nassoló vagyok. Mindig megnyugtatom a kis lelkem, hogy ezen már nem múlik semmi, sőt ma még nem is ettem olyan sokat, belefér az. És természetesen nem vagyok az a típus, akin ez nem látszik meg. Mindig eltervezetem, hogy 8-kor eszem utoljára, de amikor az ember hajnali 2-ig ébren van, pont éjfél körül jön el az az idő, amikor úgy lecsúszna vmi. Főleg vmi édes. Ezen nem sokat segít, hogy általában este sütöm a sütiket.

2. Életemben először zavar a korom. Tudom ez vicces 21 évesen és ha vki más mondaná, lehurrognám rögtön, de magunkra valahogy mindig más szabályok érvényesek ugye. Felvettek az eltére biosz szakra, 3 évig nem sikerült az orvosira bejutni, de már nem is bánom. Csakhát az összes évfolyamtársam 18 éves és ez nagyon furi :)

3. Utálok takarítani és rendet tartani. Van, hogy három kerek napig áll a mosogatóban az edény és ennyi idő alatt gyönyörűen rászárad a kajamaradék mindenre, ráadásul mozdulni sem lehet a konyhában a koszos edényektől és nincs miből inni. Ez egy nagyon rossz szokásom, de néha megszáll a kisangyal és minden étkezés után elmosogatok. Ez a lelkesedés tart egy pár hétig, aztán megint trehány leszek. Ez érvényes a hűtőre is, pl. hónapokig szaporítom a penészt a tejfölön.

4. Kiskoromban szerettem körbetekerni, ill. behálózni mindent cérnával, az egész lakást, főleg, ha nem volt otthon senki. Mindenen áttekertem és élveztem, hogy bújkálni kell a szálak között. Apáék már nem tartották ezt annyira mókásnak, így csak kétszer csináltam asszem. Ezért rossz felnőni, ha most nekiállnék tekergetni, azt gondolnák, hogy megkergültem.

5. Párszor végignyaltam a nyulam fejét. És néha bekapom a füle végét és enyhén megrágcsálom. Nem tehetek róla, néha annyira édesen bír nézni, hogy ezt váltja ki belőlem. Végülis ő is megnyal engem...

6. Újabban teljesen sorozatfüggő lettem, végignéztem az összes dr. house-t, szökést, hősöket, nancy ül a fűbent, 4400-at és most van soron a dexter. Ja meg anno a maffiózókat, a legutolsó évadnál várom még a magyar szinkront, ez az egyetlen, ahol azt szeretem jobban.

7. És a végére egy nem túl vidám dolog. Nagyot csalódtam az utóbbi hónapokban a barátaimban, mindenki csak a saját érdekeit tartja szem előtt és nem számít, hogy közben átgázolnak másokon. Van, hogy betelik az a pohár, ami nálam elég nehezen szokott betelni...

Én pedig kivallatnám Cserkét, Ildinkót és Chilii-t, ha még nem voltak soron.

6 megjegyzés:

ildinko írta...

Köszönöm a kérdést, igyekszem válaszolni. Bár azt hiszem, nagyon meg kell erőltetnem magam, ha a te 5-ös pontodhoz hasonló extrémséget szeretnék felmutatni... :D :D :D
(Bár ha az ellenkezője is ér: sosem rágcsáltam meg a macskám fülét... Esetleg: sosem haraptam meg a macskámat, pedig ő meg szokott harapni.) :)))

Névtelen írta...

örülök neki, hogy freeblogföldön kívülre is eljutott a 7 dolog. a sorozatfüggést pedig maximálisan megértem és ajánlom még a Rescue Me-t!!!

Pocaknyúl írta...

Ildinkó, hogy tudod megállni??? :))

Gus, már úgyis kezdek kifogyni sorozatból, majd utánanézek, köszi a tippet ;)

ildinko írta...

Meg. :D Úgyis valami márik macska megharapdálta a fülét, én csak konkurencia lennék. Ráadásul az én macskám nem is nyalogat engem. Lehet, hogy nyulat kéne tartani, csak a Frici nagyon féltékeny lenne...

Megírom ám majd a posztot valamikor, csak most kórházazok, meg szombaton nyelvvizsgázok és jól megbukok. De utána lesz időm. :)

Pocaknyúl írta...

Várom a 7et és drukkolok a nyelvvizsgához :)
A nyulacskákat meg meleg szívvel tudom ajánlani, a világ megédesebb kis szörnyei, de szeretnek egyeduralkodók lenni, a többi háziállatot terrorizálva, úh tényleg nem jó macsek mellé :D

Névtelen írta...

Letudva! :))